Η εγκύκλιος για εκπαιδευτικούς, νοσηλευτές και ΕΒΠ

Η χαρά έγινε μάθημα
Φέτος, στο τμήμα μαγειρικής του «Κόσμου του Πάρη», ζήσαμε μια χρονιά που διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία, γεμάτη γεύσεις, μυρωδιές, προσπάθεια, γέλιο και πολλά μικρά — αλλά πολύ σημαντικά — βήματα αυτονομίας.
Με την καθοδήγηση της Δέσποινας Ματθαίου από το Despilicious, και με την πολύτιμη στήριξη των εθελοντριών μας, Χριστίνας Κρητικού, Eva Asllanaj και Ηλέκτρας Νάκου, τα παιδιά ενίσχυσαν δεξιότητες που χρειάζονται στην καθημερινή ζωή: έμαθαν να κόβουν, να τρίβουν, να αναγνωρίζουν υλικά, να μετρούν ποσότητες, να ανακατεύουν, να ακολουθούν οδηγίες, να διαβάζουν συνταγές και να τις εκτελούν βήμα βήμα, όσο πιο αυτόνομα μπορούν.
Στο τμήμα αυτό, η μαγειρική δεν είναι απλώς μια δραστηριότητα. Είναι τρόπος μάθησης, επικοινωνίας και ενδυνάμωσης. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με διαφορετικές υφές, μυρωδιές και γεύσεις, ακόμα κι όταν αυτό τα δυσκόλευε λόγω αισθητηριακών ευαισθησιών. Δοκίμασαν, προσπάθησαν, συνεργάστηκαν και κάθε φορά έκαναν ένα βήμα παραπάνω.
Για εμάς, κάθε συνταγή ήταν κάτι περισσότερο από ένα φαγητό. Ήταν μια ευκαιρία να χτίσουμε αυτοπεποίθηση, να καλλιεργήσουμε δεξιότητες, να ενισχύσουμε την ανεξαρτησία και να δείξουμε στα παιδιά πως μπορούν.
Και φυσικά… όλα αυτά έγιναν μέσα σε μια όμορφη παρέα, με χαρά, αποδοχή και πολλή αγάπη.

