
Γεύσεις, δεξιότητες και αυτονομία

Πρόγραμμα Αυτονομίας
Κάθε Πέμπτη, σε χώρο που μας παραχώρησε ο Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, η αίθουσα γέμιζε γέλια, χαρά, μουσική, κίνηση και πολλή δημιουργικότητα.
Η Θεανώ Κατσίκη απογείωσε το μάθημα με φαντασία, έμπνευση και πολλή αγάπη. Μέσα από όμορφα «ταξίδια», τα παιδιά μάθαιναν, έπαιζαν και ταυτόχρονα εξασκούσαν τη μνήμη τους, την παρατηρητικότητά τους, τη συγκέντρωση, την έκφραση και τη συνεργασία.
Σιγά σιγά, η μουσικοθεατρική μας παρέα άρχισε να ετοιμάζει το δικό της θεατρικό: «Το Δάσος της Φιλίας». Τα παιδιά μάθαιναν τα λόγια τους, έκαναν μίμηση, έμπαιναν σε ρόλους, δούλευαν την κίνηση και συνδύαζαν όλη αυτή τη διαδικασία με μουσική και χορό.
Στην πορεία, προστέθηκε στην ομάδα μας και η Βίκυ Τασούλα, δίνοντας τη δική της ξεχωριστή πινελιά και ενισχύοντας το πρόγραμμα με εκπαιδευτικά κομμάτια που βοήθησαν ακόμη περισσότερο τα παιδιά να συμμετέχουν, να εκφράζονται και να εξελίσσονται.
Για εμάς, αυτή η ομάδα δεν ήταν απλώς ένα μάθημα. Ήταν μια παρέα. Ένας χώρος αποδοχής, έκφρασης, φαντασίας και χαράς.
Και τα χαμόγελα όλων ήταν η πιο όμορφη απόδειξη ότι τα παιδιά περνούσαν καλά. Γιατί όταν τα παιδιά γελούν, συμμετέχουν και ανυπομονούν να ξαναέρθουν, τότε ξέρεις πως κάτι πολύ όμορφο έχει δημιουργηθεί.

